dinsdag 15 november 2016

NIEUWJAARSWENS

Gent 24/12/18                                                        
  "Den schoonen dag zal zeker ook wel komen"
"Ik kom u een goed en gelukkig nieuwjaar te wenschen, wel te hopen dat wij in het jaar 1919 allen bij elkaar zullen zijn. Het is nu algelijk een verandering bij over jaar. Nu is Martha thuis gekomen en we moeten niet meer vechten. Men mag nu gerust gaan slapen. Vroeger moest men altijd aan iemand denken. Den schoonen dag zal zeker ook wel komen in het jaar 19 dat ik zal mogen van den troep afgaan. Wat eenen schoonen dag zal dat zijn voor ons allen wij wederom mogen te zamen een nieuw leven opoefenen.
Nu alice, ik heb ook u pakje ontvangen met alles in, zoo ook een kaarte waarop gij mij laat weten als dat vader naar Bordeaux is achter Martha. Zoo zij zal al thuis zijn.
Zoo ik hoop wel dat gij achter een certificaat zult gaan voor mij omdat ik zouw kunnen in conge komen.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten